luni, 6 ianuarie 2014

Ziua 4 (am sarit una muhahah) + What?!

Da...am incpeut sa scriu postari cu plusuri (+) si azi voi incepe o noua rubrica.E ziua patru ca momente jenante, mi-a spalat vacanta creierul la cat m-am izolat.

Un animal care ti-ar placea sa-l ai. Daca va uitati la postarea numarul doi veti vedea ca am o obsesie pentru Husky si pisici, desi eu am un bichon si o pisica.

mi-ar placea o vulpe polara... sau o bufnita...pentru ca sunt o persoana careia ii place sa aiba chestii care sa ii sperie pe altii...

Si noua rubrica..... What?!-aici pun chestii ciudate, haioase, fara sens pe care le aud sau le vad ...prin viata...si am multe momente de genul


Cand cineva zice o gluma in clasa si nimeni nu rade. Buun. Mergeti mai departe. Apoi cand profu' urla la voi un nebun incepe sa rada. 
-Buna gluma!
What?!

Cineva in clasa pune-o intrebare in pauza. El sa zicem ca e un copil destept de fel.Nimeni nu stie si domnul media 4.20 zice 
-Chiar asa , nu stii...si cica eu sunt prost...
Da, esti!

Cand la o petrecere fete-baieti (ca m-a apucat melancolia cu desene gen Wizards of Waverly Place)
Baietii incearca sa faca scheme gen stat in cap sa impresioneze fetele, se dau cu capu' de ce-apuca, iar ele scutura un pic din ce-au si toti is pe sub mese.
Why.

Un copil mic (poveste adevarata) , e intrebat de cineva (eu) pe hol de ce plange . El zice ca rade. Intreb  Cineva intreaba de ce rade, el zice ca si-a lovit un coleg in ochi.De ce-a facut asta. Ca sa nu se sperie de moaca ta, ce pui atatea intrebari, ca nu esti maica-mea. Fir-ar el de copil.

Si atat cu What?! Sper ca nu v-am plictisit la maxim.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu