marți, 4 februarie 2014

Titlu melancolic...




Da, stiu! Am lipsit muult . De cand a inceput anul n-am mai pus mana pe blog si vad ca s-a cam pus praful dar va promit ca ma intorc.
Faza cu provocarea de 10 zile cred ca o putem abandona , ca au trecut luni deja, deci sariti de pe titanic.
Ma simt prost in ultima vreme ,adica...melancolica.
S-au schimbat multe...eu m-am schimbat. Nu mai simt nevoia de prieteni, am inceput sa fiu un pic mai retrasa mi-am schimbat stilul, am inceput sa ma pun serios pe treaba cu pictura...
Stiu ca-s multe chestii de povestit si va promit ca am sa va scriu un text lacrimogen cat mai devreme... :))
Acum chiar n-am ce sa zic ca sa aiba vre-un sens si sa se lege cu revenirea dar va promit ca ma voi intoarce ,, si cand o voi face ,voi avea raspunsuri "
Deci...pa
Trebuie neaparat sa schimb semnatura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu