vineri, 7 februarie 2014

O leapșă răpită de un terorist de pisici...

Titlu deloc cu sens, să începem cu leapșa pe care am văzut-o pe mai multe bloguri.S-ar putea sa fi sarit vre-una așa că Hopa!
1. Cu ce ești îmbrăcat/ă?
In principal haine...

2. Ai fost vreodată îndrăgostit/ă?
V-am spus că am o relație la distanță cu Grumpy Cat???
 
4. Ce înălțime ai?
habar nu am
5. Câte kilograme ai?
dă-i copy pastea la răspunsul de sus

6. Tatuaje?
Am un tatuaj făcut cu pixul în ora de geografie ce simbolizează Fran în arabă pe încheietură. Nu uitați că e cu pixul!

7. Piercing-uri?
Doamne Feri! Eu leșin la un vaccin și voi...
 
8. Serialul preferat?
N-am mai urmărit așa ceva, dar plănuiesc să urmăresc Beauty and The beast.

9. Formația preferată?
One Republic probabil... adică e singura trupă de la care știu mai mult de trei piese...
10. Ceva ce îți lipsește?
Au dispărut niște șosete recent . Glumeam! nu, serios...
Probabil... Bunicul ?!
11. Cântecul preferat?
Cu talpile Arse- BUG Mafia, Adda- minti murdare facute praf, ЯрмаК – Сердце пацана (ala-i în Rusă)
12. Câți ani ai?
Vârsta mea e un lucru neimportant atâta timp cât scriu aberații... mdap
13. Ce zodie ești?
De apa...
14. Calitatea ce o cauți la un băiat?
Nu caut așa ceva... cine-o fi, o fi... cum o fi
15. Citatul preferat?
 ,, Uneori oamenii fug... ca să vadă dacă vii după ei ”- Ally Carter, Joe Solomon
 
„Viața m-a stropit să mă trezesc, dar eu am așteptat să mă înec. ”
 Zak Cooper, personaj de-al meu , dintr-o poveste scrisă de mine
16. Actorul preferat?
 Mânânc globul cu zăpadă dacă îmi vine vr-eunul în minte . :))
17. Culoarea preferată?
Albastru, mov și negru probabil...
 
18. Muzica o asculți cu volumul la maxim sau în surdină?
Depinde de cât de calmă sunt (de-obicei nu sunt așa că voi zice aproape maxim)

19. Unde te duci când ești trist/ă?
Nu mă duc undeva. Adică poate mă așez pe jos... poate

20. Cât durează să faci duș?
o viață!

21. Cât îți ia să te pregătești dimineața?
viața de după :))
22. Ai fost vreodată implicat/ă într-o bătaie?
Am două animale și un câine în curte, întrebarea asta nu mai are sens
23. Motivul pentru care ai un blog?
Pentru că Da și pentru că amicul lui Nu.
Pentru că n-am ce face, și ca să nu arunc toate ideile într-un word, le arunc aici. Ăsta e coșul meu cu sentimente.

24. Ce temeri ai?
I am afraid  to get closer and scary to be alone.
Adică mi-e frică de oameni și de animale sălbatice (și mă refer la oamenii care mă pot răni )
mi-e frică de persoana pe care o văd oamenii în mine. Adică o persoană prietenoasă și chestii.
Mi-e frică de ziua de mâine.
 
25. Ce te-a făcut să plângi ultima dată?
O carte, un film, o criză de nervi.
26. Ultima dată când i-ai spus cuiva ”Te iubesc”?
Înafară de familie, nu cred că am spus-o vreodată sincer...
27. Ce semnificație are numele blogului tău?
Mintea mea e înghețată din cauza realității pe care o percepe

28. Ultima carte citită?
am citit ultima dată Divrgent, dar am recitit și Fetele Gallagher volumele 2,3 și finalul de la volumul patru (de dragul bocitului)
29. Cartea pe care o citești acum?
Păi momentan am lăsat Insurgentul de-o parte, deci momentan nu cred că citesc ceva propriu zis.

30. Ultima persoană cu care ai vorbit?
Păi de luni n-a mai vorbit decât cu Mama

31. Ce relație este între tine și ultima persoană căreia i-ai dat mesaj?
Ultima persoană căreia i-am trimis e tot mama, iar ultima de la care am primit e Orange... sunt așa o izolată...

32. Mâncarea preferată?
Pizza, paste, salată de iarnă...

33. Ce vrei să vizitezi?
Anglia sau Franța, defapt acolo aș vrea să locuiesc. Desigur ar mai fi Norvegia, Alaska, Rusia,
34. Ultimul loc vizitat?
Curtea mea.

35. Ești îndrăgostit/ă?
Nu se știe... voi nu înțelegeți că dacă n ue fictiv, nici-un băiat nu e destul de bun ?!
 
 
37. Ultima dată când ai fost insultată?
Ei bine, cred că eu m-am făcut nebună după ce am râs practic juma de oră de o pzoă. Asta

38. Ciocolată sau vanilie?
straciattella

39. Accesoriul preferat?
Am niște lânțișoare cu brioșe, și am avut un inel cu pietricele dar l-am pierdut.
40. Ce melodie ai cântat ultima dată?
Christina Aguilera-Hurt / I,m comingHome-Skylar GRey.
That is allllllll......daaaaaaaaaaaap

 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu