luni, 23 decembrie 2013

10 days of Blogging, X factor, talkuiala...

Hey pretenasi... ce faceti??? Vine craciunul, si am sa fac o postare despre asta...nu mai scriu cu diacritice ca mi s-a cam sticat tastatura plus ca mi-e lene.Cum e in vacanta.La noi e osam...Faza haioasa.Eu stau la cativa km de periferia orasului. La mine ninge de 3 zile iar in oras nici macar nu ploua.
Buunnn.Incepem cu o provocare celebra pe blogger... 10 days of Blogging.


1. Cinci celebrități  pe care ai un crush

.O scrisoare căƒtre cineva, oricine

3. Momente jenante
4. Un animal pe care ți-ar plƒăcea să-l ai
5. Ce ai făƒcut azi + poze
6. Ultima carte cititƒă
7. Despre versiunea ta de acum un an sau doi
8. Turn offs/ ons
9. Lucruri de care îți e teamă
10. Lucruri care te fac fericitƒă/ în  acest moment


Mda...foarte tare frate.
Acum... X faxtorul e printre putinele showuri care le urmaresc fanatic... il ador. Si am in plan ca intr-o zi/an/viata sa particip. Si ieri a fostfinala.OMG a castigat un galatean de-al meu. Da ...serios. Florin Ristei!!!! Party!
Acum nu pot zice ca e vre-un Brad Pitt, rocker, pe care ai vrea sa-l apuci de obraji, dar are multe in comun cu mine... si daca as fi avut bani pe tel l-as fi votat.

Ce pisica pufoasa
Apropo de pufosenii (adica de mine), cine se duce la Frozen sa ridice mana.



Oh da! Abea astept.Deja am vorbit cu vre-o 2 prietene sa mergem impreuna si sa intram singure la film. 
Altceva?!Mi-am schimbat telefonul... ah da. Voi ce vreti de craciun. Eu stiu deja ce primesc deci oh yeah baby. Anume 2 carti...din aceeasi serie.Imi propun ca in vacanta sa scriu mai mult ca doar nah, de-asta avem Blog.
Ce melodii mai ascult?!

Din alea aparute in alt secol si abia descoperite de mine.Don't judge me.
Okay doar ca fiind o ,,Dj-ita" adevarata (da,sigur...)ascult si cele mai noi hituri.Alta postare pentru asta.Deci mi-am programat vre-o 12 postari...so...da...voi face niste schimbari(iar).

Bye, pufoshenii!!!
Pufosenia incheiat...

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu