miercuri, 25 decembrie 2013

Va uram craciun feeric, si... postare de la mine. + Ziua 1-Celebrity Crushes.


Craciun feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeericit!!! Pufosenii dragi!!!!!
ce-ati primit voi de la mosul???  Azi voi avea greseli de scriere pentru ca scriu de la prietena mea ...si are o tastatura mai... mda...
Eu am primit o pereche de totosi, pijamale,pulover si... Divergent si Insurgent. Sunt ceva gen OMG...am trecut de partea unde titlul capata sens, si acum sunt ceva gen, ce alegere ai putut sa faci!
In fine...am vorbit azi la telefon cu toate prietenele, cate un sfert de ora cu fiecare.Vineri abea astept sa merg cu prietenasha mea la Frozen...

Acuuuum... celebrity crushes... nu stiu cati trebuie c-am uitat... pun cati stiu...

1.Logan Lerman-L-am vazut in cei trei muschetari, si cam atat...dar e absolut simpatic, si e un actor bun...am destule poze la o alta postare.

2.Leo Howard- E un actor...dragutel, dar se bate bine, asa ca e util...-daca nu-l stiti, e pletosul din batausii wasabi

3.Jorge Blanco- nu comentati.Am urmarit Violetta si mai urmaresc, iar el e chiar simpatic...so..

4.Josh Hutcherson- n-am vazut nici-un film d-a lui dar din toate trailerele e simpaticut... sa zicem

5.Boo-N-a zis nimeni sa fie oameni...

Ar mai fi fost Grumpy Cat si Garfield, dar neah...Craciun fericit, so pup bye...












Un comentariu: