marți, 9 iulie 2013

30 de lucruri despre mine

Deci, mi-am făcut un blog, trecem peste părțile de introducere, de ce am făcut, cum ... la ce oră și tecem la postare.Și ce mod mai bun de a începe un blog decât să vă zic despre cine îl scrir?(aia find eu)

1. Numele meu e Francesca Gomez .(pliktisitor dar trebuia să încep cu ceva de genul)
2.Folosesc foarte des expresii ca „ ceva de genul”
3.Sunt singura din clasa mea care nu știe să meargă pe bicicletă , și mă simt bine man B)
4.nu există dimineață fără un cappucino și o verificare a blogurilor mele favorite
5.Nu știu să înot, ceea ce mă încântă dubios de mult
6.Cânt la duș oricât de multe persoane ar fi în casă
7.NU am facebook.Pentru că prefer să rămân invizibilă ....
8.Vomit destul de des curcubee ( s-a mai zis dar e un simptom destul de întâlnit)
9.Îmi place să număr scările ori de câte ori le urc sau cobor
10.Deseori cad numărând scările
11.Am un motan și un câine... care deseori mi-e frică că se vor face frigărui unul pe altul....
uite ce dodorabili sunt.

12.Sunt fan fetele Gallagehr ... și orice altceva ține de spionaj.
13. 13 e numărul meu favorit... pentru că cică e ghinionist
14.Scriu o carte (double face palm)
15.Nu-mi place de Antonia ... nu,nu-mi place de frumoasa Antonia ( nu aruncați cu roșii!)
16.Îmi place să-mi desenez mustăți, fețe, smiley face, mesaje orice pe mâini în timpul orelor de plictiseală.
17.Sunt o nepăsătoare... nu-mi pasă ce cred ceilalți... să creadă...adică ... mai pe scurt , fac tot fără să mă gândesc la bârfitori
18.Port ochelari de ...hipster sau cum s-o zice....
19.nu fac pregătire la nici-un obiect, și iau note bune
20.Sunt o lazy girl... și o recunosc
21. Deși aș putea , nu sunt excelentă la sport
22.Sunt cam, destul de .. după părerea unora foarte directă
23.Dacă aș avea o clipă de trăit aș trăi-o
24.Netul pentru mine înseamnă : Libării online, Blogger, Cartea mea(crissă online ) , Deviantart( pe care vreau să-mi fac cont , și rar Messenger
25.Îmi plac mult Little Mix și Cimorelli, și nu suport One Direction ( fără roșii am zis)
26.Sunt  o purpuriu -albastră-dungată fan... ciudat ăăh
27.Nu port fuste , decât la premierea de sfârșir de an și la teatru
28.In love with pancakes...
29.Ador limonada și vorbele legate de ea
30. Sunt foarte ciudată ... and i like it

Așadar ... this is me.... sper că nu ați leșinat de plictiseală deși dacă ați ajuns aici înseamnă că mai sunteți conștienți ceea ce mă bucură...
Pup, bye



5 comentarii:

  1. Pai ..Bine ai venit, Francesca >:D< btw foarte frumos nume :X , numarul 13 este si numarul meu norocos in primul rand pentru ca e data zilei mele de nastere si in al 2-lea rand pentru ca asa e :))
    Ador catelusi :o3 si o URASC pe Antonia :)) nu e OSAM deloc :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanks, Deny... și mie îmi place numele tău ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am uitat să menționez că pe cățel îl cheamă Pufy și pe motan Thomas. Sorry :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun venit in blogosfera *cam tarziu, stiu :))* Si mie imi poarta 13 noroc pentru ca m'am nascut pe 13 octombrie :)) intr'un fel ne asemanam, desi mie imi plac si 1D :)) *acu' tu nu da cu rosii!!*. Daca mai dai raite pe blogul meu *Noi si un blog* o sa descoperi from time to time cate o melodie de la ei :)) Poate o sa intelegi ce cauta pe acolo, poti sa'i intrebi pe toti ca nu am gusturi rele la muzica :D

    Ok, gata romanu asta :)) Mersi de participare la concurs :p Mult noroc pe viitor si pofta multa de scris!!

    xoxo

    RăspundețiȘtergere