luni, 15 iulie 2013

Doar eu trăiesc prin foc???

Nu te juca cu focul c-ai să te arzi... care-i norocosul care n-a auzit vorba asta măcar odată... cineva,oricine... E adevărat că sunt persoane cuminți care ascultă de vorba asta în toate sensurile...Nu zic că eu dau foc la chestii... dar mă joc cu focul (nu la propriu).
Îmi place să  provoc oamenii, să-i fac să-și dorească să-mi arate c-am greșit... și cel mai mult îmi place că de obicei nu prea pot să facă asta... da... mă cam joc cu focul...dar nu prea mi-e frică c-am să mă ard >:D...

Dar sincer eu cam trăiesc prin foc...nu...casa mea e întreagă ,Slavă Domnului... doar că ...de mică știam realitatea și știam că nu totul e roz cu buline... și uneori cred că sunt înzestrată cu flăcări...pentru că până ți mama îmi zice că sunt cam răutăcioasă so....

Nu mă-ntrebați de ce-am scris asta...mi-a venit mie să scriu... mă uitam pe niște poze și mi-a venit ideea asta...sper că v-a plăcut
 
Pup,Bye :* 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu