sâmbătă, 27 iulie 2013

Me & Normal People

Bun!
M-am gândit că dacă tot am văzut chestia asta pe niște bloguri să o fac ș ieu, să fiu din „gașcă”

Femeia cu Clipboard: Regulile sunt simple trebuie să scrii ceea ce fac sau zic oamenii normali și ce faci sau spui tu, ai înșeles Domnișoară???

Da, Doamnă, am înțeles...sperând că sunteți măritată că nu păreți a fi o D-șoară....
bun! Să începem.
Corgi...

O persoană Normală : Ce câine drăguț...
Persoana mea: Ce hidoșenie pufoasă.

Normal:Ce mă enervează mama!
Eu: Ce mă enervează mama ta!

Normal când vine un prieten și-l roagă să iasă afară deși nu a învâțat pentru lecție: Hai că nu mă ascultă chiar pe mine.
Eu dacă nu mi-am învățat și vine o prietenă să mă roage să ies afară: Măi copile, ești nebun!?


Normalii dacă un profesor zice că Rusia e o țară monarhică (deși nu e) notează tot și tac.
Eu : Rusia e o țară democratică condusă de Vladimir Putin! 


Normal:Ador filmul ăsta.
Eu: Am văzut filmul ăsta de 14 ori

Normal: Ieri a plouat
Eu(ciudata de eu) :Ieri „I set fireeeeeeeee to rain”

Normal când te întâlnește seara : Bună!
Eu: Neața.

Normal : Ce faci/Ce mai faci???
Eu: cum ție existența.

Un alt normal : Bine
Eu: Exist...

Când într-un grup (clasă cel mai des) se urmărește un film trist.

Normal :Trist... nu mult...
Eu(ca de obicei sinceră) :Doamne...de ce??? Waaaaa :))) (suflându-mi nasul)


normal citind: sforrr,sforrr,sforrr
Eu citind: Nu,nu face asta...aaaaah (zic asta și dacă citesc Mihai Eminescu)

La ora de engleză
Teacher (dictând): And,then, the young girls...
Normal scrie exact cum zice teacher.Eu...
„And,then, the young gallagher girls...”

 Normali când părinții le zic să facă liniște ca vor să se odihnească pun să urle : Toniiiiiiight... we are young!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eu opresc muzica și mă pun la somn ( I am a lazy girl)

Cam atât pentru ziua de azi, nu că nu mai am idei ci pentru că vreau să ies la balcon să urlu la copii ăia care țipă ca scoși din fântâna cu dorințe.

Așadar pup, bye, și vă las cu roșcata asta care cântă  9.75/10. ( în video nu prea e roșcată).











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu