miercuri, 10 iulie 2013

Leapșa....

Am intrat pe blogul lui vero și am prleuat niște lepșe care cred că-s dinainte să ... nu știu...vechi...dar vreau să le fac din plictiseală.

1.Leapșa muzicală o_O
http://vero-cartirecenzii.blogspot.ro/search/label/Leapsa
Reguli: să zicem prima melodie care ne vine în minte când auzim cuvântul dat... very interesting ^-^

  Munte
Jungla -Alina Pușcaș și Grasu xxl 
sau
Justin Bieber-As long as you love me(nu, nu-l suport)

Mare
Cimorelli-Belive it <3

Stele
Tinie Tempah-Written in the stars

Muzica
Shontelle-impossibile(don't ask)

Varaaaa -forever

Ei, aici e greu... îmi vin în minte Nșpe melodii așadar
Alina Eremia -tu ești vara mea 
sau Connect-R -Vara nu dorm
sau orice altceva conține cuvântul vara

Școala
My heart will go on-Celine Dion
Nici Titanicul nu egalează școala....

Minciuna
Cristhina Aguilera-Lost Me


Și tot de la Vero, preluată total ilegal :)) 


1. Dacă ai fi băiat pentru o zi...
Nu știu....i-aș cumpăra fiecarei fete câte un trandafir... ( și dacă aș fi una din fetele ălea aș vomita... ce romantică sunt)

2.Cea mai mică notă. Nu trişa :D
 cred că un șapte....cred

3.În ce eşti îmbrăcată?
Haine....pantaloni și maiou alb.... pam-pam

4.Toţi avem un nume apelativ dat de părinţi. Puiule, spre exemplu. Care e al tău?
Fran... și bulina când eram mică =)))))))))))

5.Sursa ta de inspiraţie?
Ideea e că de obicei n-am inspirație și scriu așa...de nebună... și apoi mă chinui să corectez.... unele zone

6.Cadoul perfect pentru tine???
Un Range Rover alb..... sincer mi-ar plăcea asta.... ai zis cadoul perfect n ucel realist...

7.Ce melodie ai la tonul de apel?
Doddy și Nane-Falsă(doar refrenul)


8.Primul cuvânt care îţi vine în minte.
Batman(dăăăă)


9.Dacă ai fi o culoare, ai fi....
Mov...cred...adică sunt..mov


10.Uite-te pe geam. Care e cel mai înalt lucru pe care îl vezi?
Casa lui vecinu :)) și un stâlp....


11.Numărul tău norocos.
13...am mai zis


Super leapșăle,lepșele..pluralul de la leapșă :))))))).Dacă mai e cienva care n-a făcut vre una din ele ..i-o ofer cu plăcere ;)

Pup,Bye


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu